heinvuud

Müügitingimused

Veebipoe heinvuud.ee (edaspidi Veebipood) omanik on Heinvuud OÜ (registrikood 16449104), juriidilise aadressiga Tehnika 99-10, 10139 Tallinn.

Müügilepingu kehtivus, kauba- ja hinnainfo
Müügitingimused kehtivad veebipoest kaupade ostmisel.

Veebipoes müüdavate toodete hinnad on märgitud toodete juurde. Hinnale lisandub tasu kauba kättetoimetamise eest. Kauba kättetoimetamise tasu sõltub ostja asukohast ning kättetoimetamise viisist. Kättetoimetamise tasu kuvatakse ostjale tellimuse vormistamisel. Teave kauba kohta on esitatud veebipoes vahetult kauba juures.

Kõikide veebipoes olevate toodete hinnad on eurodes. Heinvuud jätab endale õiguse korrigeerida hindu. Kui Klient on edastanud oma tellimuse enne hinna muudatuste jõustumist, siis Kliendi jaoks kehtib hind, mis oli arvel kajastatud tellimuse vormistamise momendil. Kliendil ei ole õigust nõuda hinnavahe kompenseerimist.

Tellimuse vormistamine
Kauba tellimiseks tuleb lisada soovitud tooted ostukorvi. Tellimuse vormistamiseks tuleb täita nõutud andmeväljad ning valida sobiv toodete kohaletoimetamise viis. Seejärel kuvatakse ekraanile tasu suurus, mille saab tasuda pangalingi kaudu, muu makselahenduse abil või arve alusel.

Eritellimustöö tellimiseks saab läbi veebilehe edastada päringu. Olenevalt eritellimusest lepivad Heinvuud ja Klient kokku tellimuse detailid, materjalide ja töö maksumuse, valmimisaja ja saatmisviisi. Eritellimusele rakendub 50% ettemaks, mille Klient tasub arve alusel. Ülejäänud tellimuse maksumuse arve edastatakse Kliendile tellimuse valmides ning see kuulub tasumisele arvel märgitud maksetähtajaks.

Töötubades osalemiseks tuleb soovitud töötuba lisada ostukorvi. Osalemise vormistamiseks tuleb täita nõutud andmeväljad ning valida sobiv toimumisaeg. Olenevalt töötoast võib lisanduda materjalitasu, mis väljastatakse arvena töötoa toimumisele järgneva 5 tööpäeva jooksul ning mis kuulub tasumisele arvel välja toodud maksetähtajaks.

Leping jõustub alates tasumisele kuuluva summa laekumisest veebipoe arvelduskontole.
Kui tellitud kaupa ei ole võimalik tarnida seoses kauba lõppemisega või muul põhjusel, teavitatakse sellest ostjat esimesel võimalusel ning tagastatakse tasutud raha (sh kauba kättetoimetamise kulud) üldjuhul 1-2 tööpäeva jooksul. Sõltuvalt makseviisist võib laekumine aega võtta kuni 7 tööpäeva.

Kohaletoimetamine
Kaupu saadetakse järgmistesse riikidesse: Eesti, mujale kokkuleppel.
Kauba saatmiskulud kannab ostja ning vastav hinnainfo on kuvatud saatmisviisi juures. Eestisisesed saadetised jõuavad üldjuhul ostja määratud sihtpunkti 3-7 tööpäeva jooksul alates müügilepingu jõustumisest. Väljaspool Eestit toimub kohaletoimetamine 14 kalendripäeva jooksul.

Erandlikel juhtumitel on õigus kaup kohale toimetada kuni 30 kalendripäeva jooksul. Kui veebipood on veebilehel või tellimuse kinnituses teavitanud ostjat tarneprobleemidest ja 30 kalendripäeva ületavast tähtajast, kohaldub veebipoe poolt avaldatud tähtaeg.

Taganemisõigus

Pärast tellimuse kättesaamist on ostjal õigus veebipoes sõlmitud lepingust taganeda 14 päeva jooksul. Taganemisõigus ei kohaldu, kui ostjaks on juriidiline isik. 14-päevase tagastamisõiguse kasutamiseks ei tohi tellitud kaupa kasutada muul viisil kui on vajalik kauba olemuses, omadustes ja toimimises veendumiseks viisil nagu see on lubatud kauba testimiseks füüsilises poes. Kui kaupa on kasutatud muuks otstarbeks kui on vajalik kauba olemuses, omadustes ja toimimises veendumiseks või sellel on kasutamise või kulumise märke, on veebipoel õigus alandada tagastatavat tasu vastavalt kauba väärtuse vähenemisele.

Kauba tagastamiseks tuleb esitada kauba ostmisest vabas vormis taganemise avaldus, ning saata see e-posti aadressile hei@heinvuud.ee hiljemalt 14 päeva jooksul kauba kättesaamisest. Kauba tagastamise kulud kannab ostja, välja arvatud juhul, kui tagastamise põhjus seisneb asjaolus, et tagastamisele kuuluv asi ei vasta tellitule (nt vale või defektiga asi). Ostja peab kauba tagastama avalduse esitamisele järgneva 14 päeva jooksul või esitama tõendi, et ta on eelnimetatud perioodi jooksul kauba üle andnud kauba vedajale.

Veebipood tagastab tagastatava kauba kättesaamisel ostjale viivitamata, kuid mitte hiljem kui 14 päeva möödumisel arvates taganemisavalduse saamisest, kõik ostjalt lepingu alusel saadud tasud. Veebipood võib keelduda tagasimaksete tegemisest seni, kuni on lepingu esemeks oleva asja tagasi saanud või kuni ostja on esitanud tõendid, et on asja tagasi saatnud, sõltuvalt sellest, kumb toimub varem.

Kui ostja on sõnaselgelt valinud veebipoe pakutud kõige odavamast tavapärasest asja kättetoimetamise viisist erineva kättetoimetamise viisi, ei pea veebipood tarbijale tagastama kulu, mis ületab tavapärase kättetoimetamise viisiga seotud kulu. Veebipoel on õigus taganeda müügitehingust ning nõuda ostjalt tagasi kaup, kui kauba hind veebipoes on eksituse tõttu märgitud oluliselt alla kauba turuhinna.

Pretensiooni esitamise õigus

Vastavalt võlaõigusseadusele on Kliendil õigus pretensioone esitada kahe aasta jooksul tootel ilmnenud lepingutingimuste mittevastavuse eest alates kauba kättesaamisest. Kauba kättesaamisest kuue esimese kuu jooksul tekkinud defekti puhul eeldatakse, et see oli olemas ostmise momendil ning defekti iseloomu peab välja selgitama veebipood.

Toote defekti ilmnemisel kohustub Klient teavitama Heinvuudi probleemist e-posti aadressil hei@heinvuud.ee ning esitama järgmise informatsiooni: nimi, kontaktandmed ja toote puudus. Vastav avaldus peab olema saadetud mitte hiljem kui 2 kuu jooksul peale defekti avastamist. Veebipood vastab Kliendi esitatud kaebusele kirjalikult või kirjalikku taasesitamist võimaldavas vormis 15 päeva jooksul.

Heinvuud ei vastuta:

  • Kliendi süül või hoolimatusel tekkinud toote kahjustamise eest;
  • Defektide eest, mis on tekkinud toote mittesihipärase kasutamise tagajärjel;
  • Toote loomuliku füüsilise kulumise eest tavapärase kasutamise korral.

Vaidluste lahendamine

Kui ostjal on veebipoe osas pretensioone, tuleb need saata e-kirjaga aadressile hei@heinvuud.ee.

Kui ostja ja veebipood ei suuda lahenda vaidlust kokkuleppe teel, siis on ostjal võimalik pöörduda Tarbijavaidluste komisjoni poole. Menetlustingimustega saab tutvuda ning avaldust esitada siin. Tarbijavaidluste komisjoni pädevuses on lahendada ostja ja veebipoe vahel sõlmitud lepingust tulenevaid vaidlusi. Ostja kaebuse läbivaatamine komisjonis on tasuta. Ostja võib pöörduda Euroopa Liidu tarbijavaidlusi lahendava platvormi poole.

Vastutus ja vääramatu jõud

Heinvuud vastutab Kliendi ees ja Klient vastutab Heinvuudi ees teisele poolele käesolevate tingimuste rikkumisega tekitatud kahju eest Eesti Vabariigi kehtivates õigusaktides sätestatud juhtudel ja ulatuses.

Veebipood ei vastuta Kliendile tekitatud kahjude eest või toote kohaletoimetamise viibimise eest juhul, kui kahju või toote kohaletoomise viibimine on tingitud asjaolust, mida veebipood ei saanud mõjutada ega ette näha.

Uuendatud: 08.09.2022